Camping te koop gezocht in de Belgische Ardennen

  • Postma

    Hallo,

    Wij zijn een jong stel met kinderen die al een aantal jaren bezig zijn met het idee om een camping te beginnen. Wij zijn er nu over uit dat wij dat graag in België willen doen. Nu kunnen wij dus gericht op zoek naar een camping. Alle overige informatie die van belang is is uiteraard ook welkom. Eventueel willen wij dit samen met een ander echtpaar gaan ondernemen. Wij zijn er serieus mee en hopen via deze oproep een voor ons geschikte camping te vinden.

    Groet, fam.Postma

  • Hendrikus

    zie onze site www.campingtekoop.info

  • Camping te koop

    Kijk is op http://www.campingtekoop.be

  • marco

    Er staat een hele mooie camping te koop in de buurt van Malmedy. Kijk maar op www.stichtingbbl.nl

  • eigenaar camping

    Beste familie Postma,

    Wij weten niet of uw oproep nog actueel is maar wij bieden onze camping te koop of evt. te huur aan.

    Kijk voor alle informatie op onze website http://www.campingtekoop.be

    Neem gerust contact met ons op voor verdere inlichtingen

    met vr gr

  • Camping eigenaar

    Beste heer Postma,

    Wanneer u nog een camping te koop zoekt in de Belgische Ardennen….Onze camping is te koop. Voor meer info: campingtekoop@hotmail.com

  • ted groot

    Hallo, ik ben Ted Groot en samen met mijn partner zouden we ook heel graag een camping willen beginnen.

    Mischien dat we ideeën kunnen uitwisselen met elkaar.

    Lijkt ons interessant en jullie?

    Wij komen uit Alkmaar.

    Gr.Ted Groot

  • c.kok

    Te koop gevraagd Camping in de omgeving Durbuy.

    kok-homeservice@live.nl

  • Jos Sloos

    Hallo mr. Kok,

    Ik weet niet of dit nog actueel is, maar wij hebben een mooie camping in ons bestand.

    U kunt ons voor meer informatie bellen: 0049(0)59314966310

    Ook in de Ardennen

    Met vriendelijke groet,

    Jos Sloos

  • Maurice

    Beste joost

    Wil je mij eens die campings mailen wij zijn ook een jong stel die heel geintereseerd is

    Mvg

    Maurice