camping in belgie gezocht

  • gelderen

    hallo ik ben al een tijdje op zoek naar een camping in belgie voor overname het liefst vlaams gebied ik ben zeer geintresseerd als u wat heeft bel mijn of stuur een email er word altijd gereageerd mijn nr is 0031634346800 michel

  • Verschueren Stephane

    Geachte heer ,

    Ik ben eigenaar van een camping op de grens van de Antwerpse Kempen en het Haegeland. Gelegen naast een groot natuurreservaat is de streek een waar paradijs voor wandelaars en fietsers. De camping heeft 265 staanplaatsen waarvan een 30 tal trekkersplaatsen. 190 jaarplaatsen zijn momenteel bezet.Het domein is ongeveer 7 ha groot ( waarvan 3 ha gehuurd) en bevat nog een danscafé met feestzaal( verhuurd) en een goed draaiende grote binnen- en buitenspeeltuin.

    De prijs situeert zich in de hogere klasse. Indien u interesse heeft mag u mij steeds kontakteren via deze weg of op tel 0032475287074

    MVG

    Stephane Verschueren

  • nora

    Hallo michel, ik las dat u opzoek bent naar een camping in belgie,mocht u er een hebben gevonden dan zou ik graag met mijn chalet op die camping willen staan.Ik zal ook voor u kijken of er iets tekoop staat, vriendelijke groeten van nora.gelderen schreef:

    >

    > hallo ik ben al een tijdje op zoek naar een camping in belgie

    > voor overname het liefst vlaams gebied ik ben zeer

    > geintresseerd als u wat heeft bel mijn of stuur een email er

    > word altijd gereageerd mijn nr is 0031634346800 michel

  • Angelique Schol

    Goede avond,

    Ik las net dat u een camping te koop zoekt in België. Misschien is onze camping iets voor u?

    Gelegen aan rivier, goedlopend bedrijf, zonder schulden, in orde met vergunningen enz. Merendeels Nederlandse klanten.

    Wanneer u serieus bent geinteresseerd en beschikt over voldoende eigen middelen dan kunt u contact met ons opnemen via vermeld mailadres.

    Vriendelijke groet,

    A. Schol

  • michel

    hallo angelik kan u mijn u nummer gefen voor een afspraak aub of bel mijn anders efe dan kan ik is langskomen

  • campinginfo@skynet.be

    Te koop:

    familiecamping in Belgische Ardennen (+- 200 plaatsen) in zeer toeristische omgeving

    zeer goed gekwoteerd in campinggidsen - altijd drukbezocht

    zeer verzorgde sanitaire installaties - campingwinkel - speeltuin voor kinderen

    We beantwoorden uitsluitend zeer serieuze reacties!

    Wanneer u geen eigen middelen bezit, heeft het geen zin te reageren.

    Geinteresseerd ? Mail naar : campinginfo@skynet.be

  • René de Jager

    Mevr./mijnh.,

    Ik ben geïnteresserd in uw advertenti, betreffende camping te koop.

    De informatie in uw advertentie is vrij summier, misschien kunt u mij verdere informatie doen toekomen. O.a. betreffende de eventueel aanwezige horeca.

    Daar u het heeft over eigen middelen, neem ik aan dat de camping vrij is van allerlei verplichtingen jegens leveranciers/ brouwerijen e.d.

    Wat betreft de vergunningen, daar ben ik ook nieuwsgierig naar, wanneer zijn zij afgegeven en tot wanneer zijn zij geldig.

    In afwachting van uw reactie,

    met vriendelijke groet,

    René de Jager

  • Angelique Schol

    Geachte heer De Jager,

    sorry voor het late antwoord. Ivm de verhuizing zijn we een aantal dagen off line geweest, vandaar dat ik nu pas reageer.

    Voor meer informatie over onze camping: www.lesmurets.be

    Wij willen verkopen ivm het feit dat mijn man dit jaar 65 is geworden; we gaan met pensioen. Ons bedrijf is zeer goed lopend, veel trouwe klanten, er is een kleine kantine/café maar er is veel mogelijkheid tot uitbreiding. Er is geen woonhuis op de camping aanwezig. Dat is iets waar wij voor hebben gekozen, evt is het mogelijk om in de directe omgeving te huren, of op een stuk van het eigen terrein (er rust een bouwvergunning op) te bouwen.

    Les Murets is schuldenvrij en in orde met alle vergunningen. Omdat het een SPRL betreft (vergelijkbaar met Nederlandse BV) hoeft u geen verdere kosten te betalen.

    Wanneer u serieus bent geinteresseerd kunt u contact met ons opnemen via 0032 43801987 of gsm 0032 486084 303

    Met vriendelijke groet,

    Huib en Angelique Schol

    René de Jager schreef:

    >

    > Mevr./mijnh.,

    > Ik ben geïnteresserd in uw advertenti, betreffende camping te

    > koop.

    > De informatie in uw advertentie is vrij summier, misschien

    > kunt u mij verdere informatie doen toekomen. O.a. betreffende

    > de eventueel aanwezige horeca.

    > Daar u het heeft over eigen middelen, neem ik aan dat de

    > camping vrij is van allerlei verplichtingen jegens

    > leveranciers/ brouwerijen e.d.

    > Wat betreft de vergunningen, daar ben ik ook nieuwsgierig

    > naar, wanneer zijn zij afgegeven en tot wanneer zijn zij

    > geldig.

    > In afwachting van uw reactie,

    > met vriendelijke groet,

    > René de Jager

  • marco

    Er staat een hele mooie camping te koop bij Malmedy. Kijk maar op www.stichtingbbl.nlgelderen schreef:

    >

    > hallo ik ben al een tijdje op zoek naar een camping in belgie

    > voor overname het liefst vlaams gebied ik ben zeer

    > geintresseerd als u wat heeft bel mijn of stuur een email er

    > word altijd gereageerd mijn nr is 0031634346800 michel