te koop Camping in Duitsland

  • John

    Te koop prachtige camping met +/- 150 plekken in nedersaksen

    Op basis van omzet is een financiering haalbaar bij de bank van ong. 425.000-500.000.

    Vraagprijs 800.000 euro

    Alleen aan echt geïnteresseerden die hun Naam , adres , postcode , woonplaats en een vast telefoonnummer aan ons doorgeven en over een eigen vermogen beschikken ( inbreng eigen huis is evt. bespreekbaar ) zenden wij volledige informatie betreffende ligging en website.

  • John

    Het mail adres is : campingtekoop@hotmail.nl

    Te koop prachtige camping met +/- 150 plekken in nedersaksen

    Op basis van omzet is een financiering haalbaar bij de bank van ong. 425.000-500.000.

    Vraagprijs 800.000 euro

    Alleen aan echt geïnteresseerden die hun Naam , adres , postcode , woonplaats en een vast telefoonnummer aan ons doorgeven en over een eigen vermogen beschikken ( inbreng eigen huis is evt. bespreekbaar ) zenden wij volledige informatie betreffende ligging en website

  • ben bos

    hoi John ,

    Ik zou mogelijk interresse kunnen hebben maar wil graag ff meer weten .

    We hebben ons onr. goed in nl verkocht en beschikken vanaf ca eind september over ,, beetje geld,,

    Ik heb nu in 2 jaar een oud stacaravanpark in Belgie volledig gerenoveerd en momenteel het gebouw aan het opknappen . Deze zomer dan ook nog wel ff bezig met het draaien van de ,, nieuwe camping en resten van renovatie .

    Ik ben aannemer in nl geweest en zit nu in Belgie op ….. camping valdemeraude molome 1-3 Neufchateau tel nr. savonds 003261292383 en overdag 0031653638179als je nog ,,vrij ,, bent bel me dan eens .

    groet Ben Bos

  • Albert

    Beste John, indien de camping nog te koop is graag direct contact.

    Wij kunnen indien de camping interressant is direct zaken doen.

    Je kan met ons in contact komen via ons e-mail adres.

    met vriendelijke groet

    Albert

    graag reactie als de camping verkocht is